کوروش منصوری

کوروش منصوری در صنعت خودرو کیست ؟

بیروگرافی کوروش منصوری

کوروش منصوری در صنعت خودرو سازی و در زمینه ی تیونینگ خودرو ها سال هاست که فعالیت حرفه ای دارد. کوروش منصوری در سال ۱۳۳۹ در چالوس به دنیا آمد و بعد از تمام کردن تحصیلات دوره ی متوسطه به کشور انگلستان مهاجرت و به طراحی اتومبیل های انگلیسی علاقه مند شد و سال ها تحقیق در مورد خودرو های کلکسیونی انجام می داد و به ساخت بدنه ی خودرو ها به شکل دست ساز علاقه ی زیادی داشت. او در سال ۱۹۸۹ شرکت AP دیزاین را در آلمان تاسیس کرد تا با کمپانی های متقاضی تیونینگ همکاری کند.

برای مشاهده ی لیست ۱۵ امداد خودرو در تهران دراینجا کلیک کنید .

کوروش منصوری پس از چند سال فعالیت در زمینه ی دیزاین و تولید قطعات مربوط به بدنه ی خودرو برای شرکت های مختلف در آلمان، اقدام به ثبت شرکت به اسم منصوری در مونیخ آلمان کرد.

او کار تیونینگ را بیشتر بر روی خودرو های بازار انگلیس مانند رولز رویس، استون مارتین و … انجام داد و در این کار بسیار پیشرفت کرد و طرفداران بسیار زیادی در زمینه ی تیونینگ پیدا کرد.

با توسعه و پیشرفت در حرفه اش یک خط تولید هم در کشور سوییس تاسیس کرد.

کوروش منصوری در صنعت خودرو سازی در دنیا بسیار محبوب و معروف شده و بسیاری از شرکت های مطرح دنیا مانند لامبورگینی، پورشه، مرسدس، فراری رنجروور، رولز رویس و آئودی و … با او در زمینه ی تیونینگ همکاری کرده اند.

کارکنان کوروش منصوری حدود ۲۰۰ نفر هستند و بیش از ۲۰ گالری و نمایشگاه در دنیا از جمله اروپا، چین، امریکا، ژاپن، افریقای جنوبی و کره جنوبی برای نمایش و فروش محصولات منصوری وجود دارد.

برای مشاهده ی لیست ۱۰ امداد خودرو در تبریز در اینجا کلیک کنید .

کوروش منصوری

برای مشاهده ی لیست ۱۰ امداد خودرو در شیراز در اینجا کلیک کنید .

فعالیت های مختلف کوروش منصوری در صنعت خودرو سازی

فعالیت کوروش منصوری در صنعت خودرو سازی و تیونینگ و آپشن های لوکس در جهان،از بهترین هاست.

چندین خط تولید وجود دارد که محصولات تولیدی را به مشتریان خصوصی هم می فروشند و فقط اینطور نیست که تولیدات فقط برای خود برند منصوری باشد.

کارخانه ی مجهز و پیشرفته ی منصوری از ساخت و قالب گیری با مواد فیبر کربن گرفته تا قسمت نجاری، خیاطی و چرم و پارچه و … در این کارخانه ی مجهز گنجانده شده اند تا همه ی بخش ها به هم و بطور هماهنگ کار کنند.

کمپانی منصوری با تجهیزات تولیدی خود از بهترین ها در زمینه ی تزئین صندلی ها، داشبورد و کلا طراحی داخلی خودرو هستند.

منصوری برای تولید فرمان های خاص و زیبا بخشی راه اندازی کرده و فرمان هایی کم نظیر و کاملا استاندارد تولید می کنند.

بخش دیگری که در ظاهر خودرو بسیار تاثیر گذار است و شرکت منصوری در آن بسیار تخصصی کار می کند، تولید رینگ های فیبر کربن و آلومینیوم است که این شرکت با طراحی بیش از ۳۰ رینگ در این زمینه بسیار فعال است.

برای مشاهده ی لیست ۱۰ امداد خودرو در اصفهان دراینجا کلیک کنید .

فعاالیت های دیگر کوروش منصوری :

کوروش منصوری در صنعت خودرو سازی تنها فعالیت نمی کند بلکه، تولید کفش، لباس، کیف، عینک و چمدان هم انجام می دهد و جاسیگاری و النگو هایی از جنس فیبرکربن هم تولید می کنند.

زیر مجموعه ای از شرکت منصوری با نام گاریا، تولید ماشین های کوچک مناسب زمین های گلف و طبیعت گردی است که دارای موتور برقی است که هیچگونه آلودگی تولید نمی کند و سرعت این ماشین ۲ نفره تا ۶۰ کیلو متر بر ساعت است.

برای مشاهده ی لیست ۱۰ امداد خودرو در مشهد در اینجا کلیک کنید .

شرکت منصوری، جت اسکی RXT_X 260 RS شرکت سی دو را با تغییراتی مثل قدرتمند تر کردن موتور به ۵۵۰ اسب بخار و بدنه ی ۱۰ کیلو سبک تر نسبت به نمونه ی اصلی خود عرضه می کند.

کوروش منصوری در صنعت خودرو سازی پیشرفت های بسیاری داشته و قصد دارد برای تولید هواپیما های لوکس هم اقدام نماید و در زمینه ب فضا نوردی هم ورود کند و هواپیما های شخصی با بدنه ی فیبر کربن مطابق سلیقه ی مشتری تولید کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + بیست =