خودرو رهام

جدید ترین خودرو های سایپا/خرداد ۱۳۹۹

امسال سایپا همه را سوپرایز کرد !

شرکت سایپا پس از توقف تولید خودرو هایی مانند چنگان، کیا سراتو مونتاژ توسط شرکت سایپا، شروع به تولید خودرو های جدیدی کرده است. جدید ترین محصولات سایپا را اگر بخواهیم نام ببریم: می توان به تیبا پلاس، کوئیک R، ساینا جدید، SP100 و شاهین اشاره کرد، که مدتی است سایپا قصد

رو نمایی از سایپا شاهین را دارد و متقاضیان منتظر هستند تا این محصول جدید کمپانی خودرو سازی سایپا را ببینند و خریداری کنند.

یکی دیگر از جدید ترین محصولات سایپا که قرار بود در سال ۹۹ به تولید انبوه برسد SP100 بود که متقاضیان همچنان منتظر تولید آن هستند.

با وجود محدودیت های بوجود آمده مانند تحریم و مشکلات حول آن معلوم نیست که شرکت خودرو سازی سایپا بتواند به تعهدات خود در تولید محصولاتش عمل کند یا خیر.

خودرو هایی مانند کوئیک، تیبا صندق دار، تیبا ۲، برلیانس در دو مدل صندوق دار ۲۳۰H و مدل هاچ بک،

سیتروئن C3، پارس تندر ۹۰ جز خودرو هایی هستند که مدت زیادی نیست که شرکت سایپا تولید آن ها را شروع کرده است و وارد بازار شده اند.

شرکت سایپا با وجود اینکه تولید خودرو هایی مانند کیا سراتو، چنگان و سیتروئن C3 را مدت زمان طولانی نیست که شروع کرده، با این حال تولید آن ها را متوقف کرده است.

برای مشاهده ی لیست ۱۵ شماره امداد خودرو در تهران دراینجا کلیک کنید .

خودرو رهامبرای مشاهده ی لیست ۱۰ شماره امداد خودرو در اهواز در اینجا کلیک کنید .

سایپا برای تولید خیلی از محصولات خود مانند ساندرو، سیتروئن و … با شرکت های خودرو سازی خارجی همکاری می کند ولی به دلیل تحریم و مشکلات اقتصادی تقریبا همه ی این همکاری ها قطع شده اند و تاثیر منفی بر روی تولیدات این شرکت خودرو سازی گذاشته است.

وجود همین تحریم ها و محدودیت در واردات قطعات مورد نیاز، شرکت های مختلف خودرو سازی از جمله سایپا را بسیار تحت تاثیر قرار داده است و تولید خودرو های جدید و بیشتر را برای این شرکت خودرو سازی با مشکل رو برو کرده است.

با وجود معرفی جدید ترین محصولات سایپا توسط خود این شرکت به دلیل مشکلات زیاد شان گاهی تولید به سر انجام نمی رسد و متقاضیان و مشتریان محصولات سایپا سردر گم می شوند.

برای مشاهده ی لیست ۱۰ شماره امداد خودرو در اصفهان دراینجا کلیک کنید .

مشخصات و ویژگی های جدید ترین محصولات سایپا چیست؟

پس از توقف تولید خودروی پر فروش سایپا یعنی پراید، قرار بر این شدکه این شرکت جدید ترین محصولات سایپا را جایگزین پراید و چند خودروی دیگر کند.

خودرو هایی مانند کوئیک که در سه تیپ تولید می شوند که یک تیپ آن دنده ای و دو تیپ آن دنده اتوماتیک می باشد، قدرت موتور این ماشین ۸۷ اسب بخار و ۴ سیلندر ۸ سوپاپ است و سایپا تلاش کرده که آپشن های بیشتری روی این خودرو نصب کند ولی به گفته ی کارشناسان وسیله های بکار رفته در این خودرو چندان با کیفیت نمی باشند.

ساینا خودروی نسبتا جدید دیگری از سایپاست که هم دنده ای آن تولید می شود و هم اتوماتیک و با قدرت موتور ۸۷ اسب بخار و ۴ سیلندر خودرویی است که بیشتر خریداران راضی هستند و به نسبت قیمت کارایی خوبی دارد.

برای مشاهده ی لیست ۱۰ شماره امداد خودرو در مشهد در اینجا کلیک کنید .

خودرو رهام

برای مشاهده ی لیست ۱۰ شماره امداد خودرو در تبریز در اینجا کلیک کنید .

خودروی SP100  که قرار بود در دو مدل کراس اوور و سدان تولید شود گفته می شود مدل سدان آن در چند تیپ شده و از موتور توربو شارژ برای آن ها استفاده می شود و همچنین مسئولین سایپا برای این خودرو وعده ی طراحی جذاب، زیبا و با امکانات و استاندارد های روز جهان را داده اند.

از جدید ترین محصولات سایپا، شاهین را می توان نام برد که این خودرو هم یک سدان است و در نوع دنده اتوماتیک و دنده ای تولید می شود و با قدرت ۱۱۳ اسب بخار و امکاناتی مانند کروز کنترل، استارت دکمه ای، سنسور دنده عقب، تنظیم صندلی برقی و چرم، سان روف، ایر بگ های استاندارد و … و با طراحی متفاوت نسبت به دیگر محصولات سایپا، روانه ی بازار خواهد شد.

برای مشاهده ی لیست ۱۰ شماره امداد خودرو در شیراز در اینجا کلیک کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =