خودرو

ایمن ترین خودروی جهان چیست ؟

ایمن ترین خودروی جهان

خودروی سوبارو توانسته امتیاز Top Safety Pick را اخذ کند.

شرکت کیا با ۵ مدل از خودرو های خود موفق شده در لیست این شرکت معتبر قرار بگیرد حتی برخی مدل های این شرکت امتیاز Top Safety Pick  را دریافت کرده اند.

در لیست شرکت IIHS  شرکت های دیگری هم مانند کمپانی خودرو سازی جنسیس امتیاز و رتبه ی Top Safety Pick+ را کسب کرده و امتیاز ممتاز و بالای این شرکت است و اخذ این امتیاز کار راحتی نیست. موسساتی هستند که با پایان سال میلادی بررسی ها وتحقیقاتی در زمینه های ایمن ترین خودروی جهان، ارزان ترین خودروی جهان، پرفروش ترین ماشین ها، گران ترین ماشین های دنیا و … انجام می دهند.

برای معرفی ایمن ترین خودرو ها، موسسه ایمنی بزرگراه های امریکا یعنی IIHS که شرکت بسیار معتبری در این زمینه است، هر سال لیستی از ایمن ترین خودرو ها که با توجه به پارامترهای مختلف و تست هایی که خود این شرکت روی ماشین ها انجام می دهد ارائه می شود.

برای مشاهده ی لیست ۱۵ امداد خودرو در تهران دراینجا کلیک کنید .

ایمن ترین خودروی جهان

برای مشاهده ی لیست ۱۰ امداد خودرو در مشهد در اینجا کلیک کنید .

لیست ایمن ترین خودرو هایی که شرکت IIHS اعلام کرده شامل:

شرکت سوبارو که ۷ تا از ماشین های این شرکت درلیست قرار گرفته اند و به عنوان خودرو هایی امن معرفی شده اند و حتی مدل فارستر شرکت

برند های مطرحی مانند بی ام دبلیو به خصوص سری ۵، مرسدس بنز، ولوو، لکسوس، تویوتا مدل های کمری و کرولا و …، مزدا، هیوندای مدل های توسان و سانتافه،  هوندا و … کمپانی هایی هستند که برای برخی مدل های خود موفق به دریافت امتیاز Top Safety Pick   و حتی Top Safety Pick+ شدند.

با اینکه شرکت IIHS در امریکا است ولی تنها خودروی محصول امریکا که که موفق به کسب امتیاز در این لیست شد کرایسلر پاسیفیکا است.

حتی کمپانی های مطرح و نامدار دنیا هم تلاششان این است که نام شان در لیست شرکت IIHS  که هر سال ایمن ترین خودروی جهان را اعلام می کند، باشند.

برای مشاهده ی لیست ۱۰ امداد خودرو در تبریز در اینجا کلیک کنید .

خودرو

برای مشاهده ی لیست ۱۰ امداد خودرو در شیراز در اینجا کلیک کنید .

بر چه اساسی ایمن ترین خودروی جهان انتخاب می شود؟

شرکت هایی که سطح ایمنی خودرو ها را می سنجند بررسی های متعددی برای سطح ایمنی خودرو های مدعی و متقاضی انجام می دهند و بر اساس آن ایمن ترین خودروی جهان را انتخاب می کنند.

شرکت های مختلفی وجود دارند که تست های ایمنی را انجام می دهند ولی معتبر ترین آن ها شرکت

IIHS است که تست های متفاوتی بر روی ماشین ها انجام می دهند. این شرکت در مکان های مختلف و از قبل تجهیز شده آزمایش های خود را انجام می دهند.

نحوه ی امتحان و آزمایش کردن این شرکت ها تصادف و واژگونی است. با تصادف در زوایای مختلف یعنی از روبرو، عقب، کنار و واژگونی خودرو ها سطح ایمنی مثل میزان خطر برای سر نشین یعنی راننده، کنار راننده، سر نشینان عقب بخصوص کودکان، میزان خسارت به خودرو سنجش انجام می شود.

برای مشاهده ی لیست ۱۰ امداد خودرو در اصفهان دراینجا کلیک کنید .

طراحان و مهندسان کمپانی های خودرو سازی پارامتر هایی مانند وزن خودرو، مقاومت بدنه و ترمز اضطراری را بیشتر مد نظر دارند تا در تست های سطح ایمنی امتیاز های قابل قبول را کسب کنند.

کمپانی های زیادی تلاششان قرار گرفتن در لیست ایمن ترین خودرو هاست بخصوص در لیست شرکت IIHS که معتبر ترین این شرکت ها است.

با مشاهده ی لیست ایمن ترین خودروی جهان متوجه می شویم که صرفا گران ترین و لوکس ترین ماشین ها نیستند که در این لیست قرار می گیرند و ماشین هایی مانند تویوتا کمری و کرولا، هیوندای مدل سانتافه و توسان و … که جز ماشین های ارزان قیمت هم هستند در این زمینه از امتیاز خوبی برخوردارند.

شرکت ها و موسسات که میزان امنیت خودرو ها را می سنجند  با دادن ستاره یا عدد میزان امنیت را نشان می دهند.

ولی شرکت IIHS با کلماتی مثل: خوب، قابل قبول و … امتیاز دادن را انجام می دهد.

برای مشاهده ی لیست ۱۰ امداد خودرو در اهواز در اینجا کلیک کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =